Přístřešek má rozměry 2,5 x 8 metrů, výšku 3 metry a hmotnost 2 tuny. Střecha a lavička pro cestující jsou vyrobeny pomocí robotického 3D tisku. Oproti běžným technologiím tento přístup ušetří až 60 % materiálu, což významně snižuje i dopady na životní prostředí. Vlastnosti použitého ultra-vysokopevnostního betonu umožňují vyrábět subtilní samonosné konstrukce s minimální potřebou ocele. Žebrovaná konstrukce přitom odolá stejnému zatížení jako plná betonová deska. K dalším přednostem patří rychlost výroby (zastávka byla „vytištěna“ za 36 hodin) a možnost navrhnout různý design přístřešku, který bude přizpůsoben konkrétní lokalitě.
Zastávka Výstaviště nebyla pro instalaci vybrána náhodou. Jde o rušnou lokalitu, kde si novou zastávku může prohlédnout hodně lidí. Navíc se zde připravuje kompletní rekonstrukce tramvajové tratě.
Na tištěné zastávce přitom nejde o první využití vysokopevnostního betonu v pražských dopravních stavbách. Podobný materiál se používá na stavbě Štvanické lávky, na Barrandovském mostě a poslouží také při rekonstrukci Libeňského mostu.