Kromě celoročních přívozů zůstane do poloviny prosince v provozu i přívoz P7 „HolKa“ mezi Holešovicemi a Karlínem kvůli pokračující tramvajové výluce na Bubenském nábřeží. Tím se ale přívoz HolKa s Prahou rozloučí, příští rok jej totiž nahradí nová lávka přes ostrov Štvanice.
Tradičně nejvyužívanější pražský přívoz P2 (V Podbabě – Podhoří) letos přepraví podle odhadů přes 200 tisíc cestujících, což je v průměru téměř 600 lidí denně. Druhým nejvytíženějším přívozem je linka P5 spojující Císařskou louku s oběma vltavskými břehy (120 tisíc cestujících). Na třetí příčce je linka P7 s 85 tisíci pasažérů).
Zdvojnásobení počtu cestujících oproti stavu před koronavirem zaznamenal přívoz P3 mezi Lihovarem a Podolím, a to hlavně díky nové poloze podolského přístaviště u Žlutých lázní (68 tisíc cestujících). Oblibu si získal také nejnovější přívoz P4 mezi Velkou Chuchlí a modřanskou Belárií, který sloužil původně jako jedna z dopravních alternativ při rekonstrukci Barrandovského mostu. Díky tomu, že v průměru přepravil cca 135 cestujících denně, tedy podobně jako přívoz P1, bylo rozhodnuto o jeho převedení mezi běžné sezonní lodní linky a na trasu mezi zastávkami Dostihová a Belárie vypluje opět koncem března.
Pražské přívozy P1-P7 jsou plně zapojeny do systému Pražské integrované dopravy a platí na nich všechny druhy jízdních dokladů PID pro území Prahy. První lodní linka v systému PID vyplula již v roce 2005.